O'ZBEKISTONLIK UNIVERSITET TALABALARINING INGLIZ TILINI O'RGANISHIGA TA'SIR ETUVCHI IJTIMOIY OMILLAR

Mualliflar

Annotasiya

Ushbu tadqiqot Buxoro davlat universiteti talabalari va o'qituvchilari uchun ingliz tilini chet tili sifatida o'rganishga ta'sir qiluvchi ijtimoiy-psixologik omillarni o'rganish uchun qaratilgan. Asosiy faraz shundan iboratki, bu omillar talabalarning ingliz tilini o'rganishga bo'lgan munosabatiga ta'sir qiladi. Tadqiqot, shuningdek, ota-onalar omillari o'quvchilarning munosabatida rol o'ynaydimi yoki yo'qligini tekshiradi. Natijalar o'quvchilarning kelib chiqishi va ota-onalarning kasblarining demografik tafsilotlarini ko'rsatadi. Tadqiqotda ingliz tilini o'qitishda ushbu omillarni tushunish muhimligi ta'kidlangan.

Kalit so‘zlar:

talabalar ta'lim ota-onalar kasb til bilim ijtimoiy maqom jins

Bibliografik manbalar

Abdullayeva, G. (2021). Personality factors as one of the main issues influencing language learning. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 6(6).

Abdullayeva, G. (2022). Learners’psychology as one of the main issues influencing language learning process. Центр научных публикаций (buxdu. uz), 11(11).

Gardner, R., C. & Lambert, W., E. (1972) Attitudes and Motivation in Second Language Learning. Rowley, MA: Newbury House Publishers.

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

O’ZBEKISTONLIK UNIVERSITET TALABALARINING INGLIZ TILINI O’RGANISHIGA TA’SIR ETUVCHI IJTIMOIY OMILLAR. (2024). Ilgʻor Iqtisodiyot Va Pedagogik Texnologiyalar, 1(1), 19-22. https://doi.org/10.60078/3060-4842-2024-vol1-iss1-pp19-22