XIZMAT KO‘RSATISH SOHASIDA KADRLAR RAQOBATBARDOSHLIGINI OSHIRISH MEXANIZMINI TAKOMILLASHTIRISH

Mualliflar

DOI:

https://doi.org/10.60078/2992-877X-2025-vol3-iss3-pp27-34

Annotasiya

Ushbu tadqiqot xizmat ko‘rsatish sohasida kadrlar raqobatbardoshligini oshirish mexanizmini takomillashtirishga, soha xodimlarining malaka darajasini, innovatsion yondashuvlarini va professional rivojlanishini tahlil qilib, ularni raqobatbardosh qilish uchun samarali strategiyalarni aniqlashga qaratilgan. Tadqiqotda soha mutaxassislarining intervyulari, so‘rovnomalar va mavjud adabiyotlar tahlili orqali kadrlar salohiyatini oshirish omillari – ta’lim, trening, motivatsiya va innovatsion boshqaruv tizimlari o‘rganilgan

Kalit so‘zlar:

xizmatlar sohasi malaka bilim ko‘nikma mahorat mexanizm innovatsiya o‘qitish mehnat resurs

Bibliografik manbalar

Abdurkarimov F. (2023) Xizmat ko‘rsatish korxonalarining samaradorlik ko‘rsatkichlari va ularni hisoblash yo‘llari //Iqtisodiy taraqqiyot va tahlil. – T. 1. – №. 6. – S. 121-126.

Frey, C. B., & Osborne, M. A. (2017). The Future of Employment: How Susceptible Are Jobs to Computerisation? Technological Forecasting & Social Change.

Gereffi, G., & Fernandez-Stark, K. (2016). Global Value Chain Analysis: A Primer. Duke University Center on Globalization, Governance & Competitiveness.

Karimov A. Sh., (2022). O‘zbekistonda xizmat ko‘rsatish sohasini modernizatsiyalash tamoyillari. Toshkent: Iqtisodiyot va ta’lim nashriyoti.

Mardonov B. B., Erdonov M. E. (2020). Xizmat ko‘rsatish sohasini rivojlanishida kadrlar masalasi // Ekonomika i finansы (Uzbekistan). №1 (133). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/hizmat-k-rsatish-so-asini-rivozhlanishida-kadrlar-masalasi

Mo‘minov X.I. (2018) “Mehnat iqtisodiyoti» o‘quv qo‘llanma Buxoro, 274-b.

Murojaatnoma (2024) O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024-yil 29-yanvarda Oliy Majlisga Murojaatnomasi “Parlament va hukumat faoliyatida yangicha ishlash, xalqqa sadoqat bilan xizmat qilish davri” Qonunchilik palatasi majlisidagi nutqi.

Rinderman H., Sailer M., Thompson J. (2009). The impact of smart fractions, cognitive ability of politicians and average competence of peoples on social development// Talent Development & Excellence. Vol.1.No.1.pp.3-25.

Stat.uz. (2025). siis. [online] Available at: https://siat.stat.uz/reports-filed/3827/meta-data.

Vaxabov A.V. (2014) O‘tish iqtisodiyoti mamlakatlarida iqtisodiyotni modernizatsiyalash strategiyasi //Milliy iqtisodiyotni modernizatsiyalash strategiyasi va uni o‘rta muddatlarda amalga oshirishning ustuvor yo‘nalishlari. -T.: B. 35.

Xojiyev D. T. (2021). Iqtisodiyot tarmoqlarida xizmat ko‘rsatish tizimini rivojlantirishning ustuvor yo‘nalishlari. Toshkent: Fan va texnologiya.

Василенко, Наталья Валерьевна (2020). "Экономика сферы услуг." 439-439.

Романов Ж.А. (2006) Сервисная деятельность М: Дашкови К. С –911.

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Abduvoxidova , M. (2025). XIZMAT KO‘RSATISH SOHASIDA KADRLAR RAQOBATBARDOSHLIGINI OSHIRISH MEXANIZMINI TAKOMILLASHTIRISH . In Iqtisodiy taraqqiyot va tahlil. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2025-vol3-iss3-pp27-34