TURIZM SOHASIDA RAQAMLI MARKETING VOSITALARIDAN FOYDALANISH ISTIQBOLLARI

Mualliflar

DOI:

https://doi.org/10.60078/3060-4842-2025-vol2-iss5-pp35-43

Annotasiya

Maqolada turizm sohasida raqamli marketing vositalaridan foydalanishning dolzarbligi va istiqbollari tahlil qilingan. Raqamli marketingning nazariy asoslari hamda amaliy qo‘llanish mexanizmlari yoritilib, pandemiyadan oldingi va keyingi davrdagi marketing vositalari taqqoslangan. Tadqiqot natijalari shuni ko‘rsatadiki, an’anaviy reklama vositalari asta-sekin zamonaviy raqamli yondashuvlar bilan almashinib, turizm marketingida raqamli texnologiyalar ustuvor ahamiyat kasb etmoqda. Shu orqali sohada samaradorlik, xalqaro ko‘rinish va raqobatbardoshlik sezilarli darajada oshmoqda.

Kalit so‘zlar:

turizm raqamli marketing raqamlashtirish innovatsiya strategiya raqobatbardoshlik

Bibliografik manbalar

Buhalis Law, D.R.: Progress in tourism management: 20 years on and 10 years after the internet—the state of e-Tourism research. Tour. Manag. 29(4), 609–623 (2008)

Buhalis, D. (2015). Technology and the changing landscape of hospitality and tourism. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 27(6), 1022–1044.

Farmon (2020) O’zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020 yil 5-oktyabrdagi ““Raqamli O‘zbekiston – 2030” strategiyasini tasdiqlash va uni samarali amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” PF-6079-sonli farmoni.

Kotler Ph. Marketing 4.0. Moving from Traditional to Digital / Ph. New Jersey: John Wiley & Sons, Inc, 2017. 207 p.

Kotler, Ph. (2006). Marketing Management (12th ed.). Upper Saddle River, NJ: Pearson Education.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020 yil 5-oktyabrdagi ““Raqamli O‘zbekiston — 2030” strategiyasini tasdiqlash va uni samarali amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” PF-6079-sonli farmoni

Obitovich K. (2022). Digital marketing in Uzbekistan. Asian Journal of Research in Business Economics and Management.

Okhimenko, I., Sovik, I., et al.: Digital transformation of the socioeconomic system: prospects for digitalization in society. ESPACIOS 40(38), 26–35 (2019)

Watanabe, C., Naveed, K., Tou, Y., et al.: Measuring GDP in the digital economy: increasing dependence on uncaptured GDP. Technol. Forecast. Soc. Change 137, 226–240 (2018)

Дубровская, М. О. Цифровой маркетинг как тренд цифровой экономики: преимущества и недостатки / М. О. Дубровская // Цифровая экономика глазами студентов: материалы Международной научной конференции, Казань, 12 мая 2023 года. – Казань: ИП Сагиев А.Р., 2023. – С.556-559. – EDN DPJXDX.

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

TURIZM SOHASIDA RAQAMLI MARKETING VOSITALARIDAN FOYDALANISH ISTIQBOLLARI. (2025). In Ilgʻor iqtisodiyot va pedagogik texnologiyalar. https://doi.org/10.60078/3060-4842-2025-vol2-iss5-pp35-43