TURIZM SEKTORIDA BRENDINGNI TARG‘IB QILISH YO‘LLARI VA USULLARI
DOI:
https://doi.org/10.60078/3060-4842-2025-vol2-iss2-pp439-443Annotasiya
Ushbu maqolada turizm sohasida brendingni yaratish yo‘llari va usullari tahlil qilinib, brending strategiyasini tanlashda raqobatbardosh ustunliklarga erishish uchun qo‘llaniladigan usullar va ularni shakllantirish yo‘nalishlari muhokama qilingan.
Kalit so‘zlar:
brending differensiatsiya xizmatlar bozori iste’molchilar ehtiyoji raqamli texnologiyalar xizmatlar sifati nomoddiy aktivlar dizayn intellektual mulkBibliografik manbalar
The Anholt-GfK Roper Nation Brands IndexSM (2009) Report August . URL: http://www. image-schweiz . ch/fileadmin/user_upload/pdf/d/ Image_ der_Schweiz/Switzerland_ 2009_NBI_Report_08-31-2009. pdf.
Визгалов Д. (2011) Маркетинг города. М.: Фонд «Институт экономики города».160 с.
Маркова В.Д., Кузнецова С.А. (2019) УДК 338.2(075.8) ББК 65.290-2я73 М25. Стратегический менеджмент: Учеб. пособие. –М.: ИНФРА-М, -288 с.
Москаленко Л. (2006) Кластерный анализ // Эксперт. № 31 (525) . C . 43-48.
Осиченко, С.Н. (2023) Особенности брендинга туристических услуг / С.Н.Осиченко. Текст: непосредственный // Молодой ученый. № 22 (469). С. 141-145. URL: https://moluch.ru/archive/469/103570/ (дата обращения: 08.04.2025).
Yuklashlar
Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.