WAYS AND METHODS OF BRANDING PROMOTION IN THE TOURISM SECTOR
DOI:
https://doi.org/10.60078/3060-4842-2025-vol2-iss2-pp439-443Abstract
This article analyzes the ways and methods of creating branding in the tourism sector and examines the methods used to achieve competitive advantages when choosing branding strategies and directions for their formation.
Keywords:
branding differentiation service market consumer needs digital technologies quality of services intangible assets design intellectual propertyReferences
The Anholt-GfK Roper Nation Brands IndexSM (2009) Report August . URL: http://www. image-schweiz . ch/fileadmin/user_upload/pdf/d/ Image_ der_Schweiz/Switzerland_ 2009_NBI_Report_08-31-2009. pdf.
Визгалов Д. (2011) Маркетинг города. М.: Фонд «Институт экономики города».160 с.
Маркова В.Д., Кузнецова С.А. (2019) УДК 338.2(075.8) ББК 65.290-2я73 М25. Стратегический менеджмент: Учеб. пособие. –М.: ИНФРА-М, -288 с.
Москаленко Л. (2006) Кластерный анализ // Эксперт. № 31 (525) . C . 43-48.
Осиченко, С.Н. (2023) Особенности брендинга туристических услуг / С.Н.Осиченко. Текст: непосредственный // Молодой ученый. № 22 (469). С. 141-145. URL: https://moluch.ru/archive/469/103570/ (дата обращения: 08.04.2025).
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.