TIJORAT BANKLARI MARKETING STRATEGIYASINING NAZARIYASI VA ASOSIY YO'NALISHLARI
Annotasiya
Mazkur maqolada zamonaviy sharoitlarda tijorat banklarining innovatsion marketing strategiyasining zaruriyati, asosiy yshnalishlari, amalga oshirish mexanizmlari tahliliga asoslanib uning samaradorligini oshirish yo‘llari ishlab chiqilgan. Shu bilan birga, mazkur yo‘nalishdagi xorijiy va milliy tadqiqotchilarning xulosalari va tijorat banklarining mizojlarni jalb yutish yo‘nalishidagi strategiyasi o‘rganilgan.
Kalit so‘zlar:
tijorat banki marketing innovatsion marketing bank marketingi marketing strategiyasiBibliografik manbalar
Porter M.E. (1987) From Competitive Advantage to Corporate Strategy // Harvard Business Review, May/June, pp 43-59.
Turkes Mirela Catalina (2010) CONCEPT AND EVOLUTION OF BANK MARKETING
Иванова Ю.В. (2021) Маркетинг банковских инноваций как важнейшая составляющая инновационной стратегии коммерческого банка [текст] / Ю.В. Иванова // Вестник Ростовского государственного экономического университета. – № 30. – С. 156-164.
Ламбен Ж.Ж. (1996) Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. СПб.: Наука, 231-ст.
Указ (2022) Указ Президента Республики Узбекистан № УП-60 от 28 января 2022 года «О Стратегии развития Нового Узбекистана на 2022-2026 годы” 27-цель.
Цыганкова В.Н. (2018) Банковский маркетинг в современных условиях развития экономики России [текст] / В.Н. Цыганкова, Е.М. Гузева // Известия Волгоградского государственного педагогического университета. – № 3. – С. 96-99.
Эргашходжаева Ш.Д. (2014) Инновацион маркетинг. Ўқув қўлланма. –Т.: ТДИУ, Иқтисодиѐт, –177 бет.
Yuklashlar
Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.