GUDVILNI BAHOLASH USULLARI VA ULARNI TAKOMILLASHTIRISH YO‘LLARI

Mualliflar

Annotasiya

Ko‘pgina kompaniyalar uchun gudvil eng muhim aktivdir, ular uchun identifikatsiya va izolyatsiya kabi tushunchalar xarakterli emas. Gudvil aktivlarni manipulyatsiya qilishni soddalashtiradi, lekin shu bilan birga, buxgalterlar ham, kompaniyalar rahbariyati ham gudvilni qanday aniq va to‘g’ri baholashni bilishmaydi, chunki uning haqiqiy qiymati tashkilot sotilganda shakllanadi. Ammo gudvilni baholash juda muhim va gudvilni turli yo‘llar bilan baholash mumkin. Maqolada gudvilni baholashning asosiy usullari ko‘rib chiqilgan, ularni takomillashtirish yo‘llari taklif qilingan.

Kalit so‘zlar:

gudvil nomoddiy aktivlar baholash qiymatni boshqarish

Bibliografik manbalar

De Alessi L. (1987) Nature and Methodological Foundations of Some Recent Extensions of Economic Theory. In: Economic Imperialism. New York, Paragon House, 345 p.

Важенина И. С. (2006) Деловая репутация как конкурентный ресурс компании [Текст] // Журнал экономической теории, № 4, С. 134–150.

Габуева Л. Г. (2013) Управление деловой репутацией в менеджменте компаний сферы коммуникационных услуг [Текст] // Креативная экономика, № 9 (81), С. 130–135.

Емельянов А.М. (2008) Основные этапы эволюции концепций управления стоимостью компаний / А.М. Емельянов, Е.А. Шакина / Журнал «Корпоративные Финансы» № 4(8) – М.,– C. 79-87.

Ершова Е.А. (2006) Предприятие (Бизнес) в современном экономико-правовом обороте / Е.А. Ершова, К.Д. Овчинникова. – М.: Статут,– 256 с.

Коротков Э. М. (2012) Деловая репутация промышленного предприятия в системе рыночной экономики [Текст] // Вестник Южно-Российского государственного технического университета (Новочеркасского политехнического института), Серия: Социально-экономические науки, № 2, С. 31–38.

Мард М.Дж., Хитчнер Д.Р., Хайден С.Д. (2010) Справедливая стоимость в финансовой отчетности = Valuation for Financial Reporting: Fair Value Measurements and Reporting, Intangible Assets, Goodwill and Impairment; пер. с англ. – М.: Маросейка,– 248 с.

Савельев А.В. (2008) Оценка гудвилла компании как инструмент принятия управленческих решений. Дис. канд. экон. наук: 08.00.05 / Алексей Викторович Савельев. – М.,– 175 с.

Ҳендриксен Э.С., Ван Бреда М.Ф. (1997) Теория букҳгалтерского учета[Аccоунтинг Тҳеорй]. Моscоw, Финансй и Статистика Публ., 576 c.

Шарков Ф.И. (2012). Константы гудвилла: стиль, паблисити, репутация, имидж и бренд фирмы: Учебное пособие / Ф.И. Шарков. – 2-е изд. – М.: Издательско- торговая корпорация «Дашков и К»,– 272 с.

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

GUDVILNI BAHOLASH USULLARI VA ULARNI TAKOMILLASHTIRISH YO‘LLARI. (2025). Iqtisodiy Taraqqiyot Va Tahlil, 3(1), 111-119. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2025-vol3-iss1-pp111-119