VINO MAHSULOTLARI BOZORIDA MIJOZLAR XULQ-ATVORI TADQIQOTI VA AXLOQIY MARKETING VOSITALARIDAN FOYDALANISHNI TAKOMILLASHTIRISH

Mualliflar

Annotasiya

Ijtimoiy va axloqiy marketing konseptsiyasining asosiy yondashuvi maqsadli bozorlarning ehtiyojlari, istaklari va manfaatlarini aniqlash, isteʼmolchi va butun jamiyat farovonligini saqlab qolish hamda oshirishga qaratilgan samarali usullar bilan kerakli darajada qoniqishni taʼminlashdir. Ijtimoiy va axloqiy marketing konseptsiyasini amalga oshirish uchta omilning muvozanatini talab qiladi: ishlab chiqaruvchi tashkilotning foydasi (sanoat, davlat), sotib olish ehtiyojlari va jamiyat manfaatlari. Shuningdek, axloqiy marketing beshta asosiy tamoyili mavjud. Axloqiy marketing boʻyicha keltirib oʻtilgan asosiy prinsiplarga moslik holatini barcha korxonalar amaliyotida foydalanish holatini tahlil qilish uchun baholash metrikalarini tuzish talab etiladi.

Kalit so‘zlar:

axloqiy marketing chakana savdo, konseptsiya shaffoflik ijtimoiy masʼuliyat mijoz qiymati oʻrtacha ichuvchilar diskriminant tahlil xulq-atvori respondentlar

Bibliografik manbalar

Barbosa, F. S., De Oliveyra, J. va Sellitto, M. A. (2021). Vino turizmidagi barqarorlik: Braziliya bozoridagi tendentsiyalar. Barqarorlik va iqlim o'zgarishi, 14(4), 227–231. https://doi.org/10.1089/scc.2020.0037

Brunk K.H. (2012) Un/ethical company and brand perceptions: Conceptualising and operationalising consumer meanings //Journal of business ethics. – T. 111. – S. 551-565.

Ergashev E.I. (2009) Iqtisodiyotni erkinlashtirish sharoitida bogʼdorchilik va uzumchilik tarmogʼini rivojlantirishning asosiy yoʼnalishlari. Iqt. fan. nom. ilm. dar. olish uchun yozilgan diss. avtoref. –T.: 22 - bet.

Muxitdinova U.S. (2010) Iqtisodiyotni modernizatsiyalash sharoitida meva-sabzavotchilik mahsulotlari bozorini rivojlantirish yoʼnalishlari. Iqt.fan.dok.ilm.dar.olish uchun yozilgan dis.avtoref. –T.: -36 b.

Sherwin D.S. (1983) The ethical roots of the business system //Harvard Business Review. – T. 61. – №. 6. – S. 183-192.

Короткова Т.Л. (2006) Методология социально-этического маркетинга как основа реструктуризации бизнеса в сфере потребительских товаров и услуг.

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

VINO MAHSULOTLARI BOZORIDA MIJOZLAR XULQ-ATVORI TADQIQOTI VA AXLOQIY MARKETING VOSITALARIDAN FOYDALANISHNI TAKOMILLASHTIRISH. (2024). Iqtisodiy Taraqqiyot Va Tahlil, 2(5), 32-39. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss5-pp32-39