OʻZBEKISTONDA TAʼLIM MUASSASALARI SIFAT TAHLILI VA RAQAMLASHTIRISH IMKONIYATLARI
DOI:
https://doi.org/10.60078/2992-877X-2025-vol3-iss4-pp217-221Annotasiya
Mazkur maqolada O‘zbekiston ta’lim tizimidagi muassasalar sifatini baholash uslublari, raqamlashtirish jarayonlari va ularning o‘zaro aloqasi tahlil qilinadi. Shu bilan birga, mavjud muammolar, raqamli texnologiyalar orqali takomillashtirish imkoniyatlari va xalqaro tajribalarga asoslangan tavsiyalar beriladi.
Kalit so‘zlar:
ta’lim sifati raqamlashtirish tahlil O‘zbekiston indikatorlar monitoring tizimiBibliografik manbalar
G’ulomov A. (2020) Sifat tahlili infratuzilmasi. Estonian education information system (ehis), www.ehis.ee.
Karimova, M. (201) “Pedagogik mahorat” ilmiy-nazariy va metodik jurnali. 3-soni.
Qaror (2020) “Ta’lim-tarbiya tizimini yana-da takomillashtirishga oid qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining PQ–4884-son qarori.
Rajaboyev , S. va Xamidova P. (2025). Raqamli iqtisodiyot sharoitida axborot kommunikatsiya xizmatlaridan foydalanish. Iqtisodiy taraqqiyot va tahlil, 3(1), 120–124. https://doi.org/10.60078/2992-877x-2025-vol3-iss1-pp120-124
Rajaboyev, S. (2024). Zamonaviy sharoitda axborot –kommunikatsiya xizmatlarini rivojlantirishning asosiy o‘ziga xos xususiyatlari. Iqtisodiy taraqqiyot va tahlil, 2(12), 160–166. https://doi.org/10.60078/2992-877x-2024-vol2-iss12-pp160-166
Xolbekov, S. (2022) “Ta’lim tizimini raqamlashtirishning xorij tajribasi va uni O‘zbekistonda qo‘llash usullari” nomli maqolada yoritilgan.
Yo‘ldoshev D. (2023) Ta’lim sifati statistikasi. Milliy statistika agentligi: www.stat.uz.
Yo‘ldoshev, D. (2023). "Elektron ta’limning jamiyatdagi tadbig’i" yosh Tadqiqotchi Jurnali, 2(2), 105–107.
Эргашевич Е.А. и Мадо А. (2024). Методика организации и проведения учебной деятельности. Открытая Академия , 9 (1), 10-21070.
Эргашевич, Е.А. (2024). Некоторые педагогические технологии, используемые в процессе организации образовательных занятий по отмл. Журнал образования, этики и ценности , 3 (1), 279-285.
Yuklashlar
Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.