KICHIK VA O‘RTA BIZNESNI MOLIYALASHTIRISHDA AHOLINING MOLIYAVIY SAVODXONLIGINI OSHIRISH MASALALARI

Mualliflar

  • Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti

DOI:

https://doi.org/10.60078/2025-vol4-iss1-pp366-369

Annotasiya

Dunyo tajribasidan bizga ma’lumki, bozor iqtisodiyoti sharoitida kichik va o‘rta biznes milliy iqtisodiyotning barqaror rivojlanishida asosiy ishtirokchi sifatida qaraladi. Aynan kichik va o‘rta biznes bozorda kuchli raqobat muhitining yaratilishi, milliy ishlab chiqarish raqobatdoshligini oshirish imkonini beradi. Bundan tashqari, jahon amaliyotidan ko‘rinadiki, kuchli raqobat muhitida yengib chiqqan kichik va o‘rta biznes sub’ekti yirik biznesga asos bo‘ladi. Shunday ekan, mamlakatimizda kichik va o‘rta biznes (KO‘B) iqtisodiyotning asosiy tarkibiy qismi bo‘lib, uning rivojlanishi mamlakatimiz iqtisodiyotini barqaror rivojlanishiga olib keladi.

Bibliografik manbalar

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Kichik biznesni rivojlantirishni moliyaviy va institutsional qo‘llab-quvvatlash chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-306-sonli Qarori. Toshkent sh., 2023 yil 14 sentyabr // https://lex.uz/docs/6609110

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Kichik va o‘rta biznesni moliyaviy qo‘llab-quvvatlash tizimini takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF-193-sonli Farmoni. Toshkent sh., 2023 yil 10 noyabr // https://lex.uz/uz/docs/6658633

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Kichik biznesni uzluksiz qo‘llab-quvvatlash» kompleks dasturini amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-37-sonli Qarori. Toshkent sh., 2024 yil 20 yanvar // https://lex.uz/ru/docs/6767101

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

KICHIK VA O‘RTA BIZNESNI MOLIYALASHTIRISHDA AHOLINING MOLIYAVIY SAVODXONLIGINI OSHIRISH MASALALARI. (2025). In Nashrlar. https://doi.org/10.60078/2025-vol4-iss1-pp366-369