ЗАМОНАВИЙ ЎҚУВ МАЖМУАСИНИНГ БОШЛАНҒИЧ МАКТАБИДА ИННОВАЦИЯЛАРНИ САМАРАЛИ БОШҚАРИШНИНГ ПЕДАГОГИК ШАРТЛАРИ

Mualliflar

Annotasiya

Мақолада таълим соҳасидаги инновациялар, уларнинг ўқув жараёнига таъсири, шунингдек, АКТ ва фаол ўқитиш усулларининг ўрни кўриб чиқилади. Болада ишончни ривожлантириш ва авторитар педагогикадан ҳамкорлик моделига ўтиш зарурлиги таъкидланади. Ахборотни идрок этишга таъсир қилувчи медиа эффектлари назариялари кўриб чиқилади.

Kalit so‘zlar:

таълимдаги инновациялар АКТ фаол ўқитиш усуллари болада ўзига нисбатан ишонч медиа таъсири

Bibliografik manbalar

Hovland, C.I., Lumsdaine, A.A., & Sheffield, F.D. (1949). Experiments on Mass Communication. Princeton: Princeton University Press.

Payne Fund Studies (1930s). Motion Pictures and Youth. New York: Macmillan.

Берельсон, Б. (1959). The State of Communication Research. The Public Opinion Quarterly, 23(1), 1-16.

Выготский, Л. С. (1982). Мышление и речь. Москва: Педагогика.

Дистервег, А. (1956). Руководство к образованию немецких учителе*. Москва: Издательство Академии педагогических наук РСФСР.

Клэппер, Дж. Т. (1960). The Effects of Mass Communication. New York: Free Press.

Лазарсфельд, П. (1944). The People's Choice: How the Voter Makes Up His Mind in a Presidential Campaign. New York: Columbia University Press.

Хомский, Н. (1988). Manufacturing Consent: The Political Economy of the Mass Media. New York: Pantheon Books.

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

ЗАМОНАВИЙ ЎҚУВ МАЖМУАСИНИНГ БОШЛАНҒИЧ МАКТАБИДА ИННОВАЦИЯЛАРНИ САМАРАЛИ БОШҚАРИШНИНГ ПЕДАГОГИК ШАРТЛАРИ. (2025). Ilgʻor Iqtisodiyot Va Pedagogik Texnologiyalar, 2(1), 448-454. https://doi.org/10.60078/3060-4842-2025-vol2-iss1-pp448-454