YANGI O'ZBEKISTONDA "YASHIL" TURIZM SALOHIYATINI RIVOJLANTIRISH
Annotasiya
Ushbu ilmiy maqolada turizm industriyasining O‘zbekiston iqtisodiyotidagi ahamiyati ta’kidlangan, joriy tashabbuslar, hozirgi tendensiyalar, iqtisodiy ko‘rsatkichlar, shuningdek, yashil turizmni iqtisodiyotning yuqori rentabelli tarmog‘iga aylantirish, Yangi O‘zbekistonda yashil turizm salohiyatini rivojlantirish muammolarini muhokama qiladi.
Kalit so‘zlar:
turizm iqtisodiyoti iqtisodiy ko’rsatkichlar turizm xizmatlari yashil turizm turizm sanoatiBibliografik manbalar
Абдуллаева М. (2022) Создание туристического бренда Узбекистана: возможности и вызовы. Cabar.asia. Ташкент.
Аблаизов А.А. (2019) Проблемы организации и развития экотуризма в Узбекистане. Самаркандский институт экономики и сервиса. Физическая культура. Спорт. Туризм. Двигательная рекреация. Т.4, №4.
Абриев З.С. (2022) Развитие социально-экономического потенциала туризма в Узбекистане в условиях пандемии COVID-19: перспективы на будущее через призму настоящего // Экономика, предпринимательство и право. – Том 12. – № 4. – doi:10.18334/epp. 12.4.114360
Ата-Мирзаев О. Тухлиев Н. (2009) Узбекистан природа население экономика “O'zbekiston milliy ensiklopediyasi” Ташкент. С.36
Конституция РУз, (2023) Конституция Республики Узбекистан, Глава ХII, статья 68, 01.05.2023г. lex.uz [Электронный ресурс] URL: https://lex.uz/docs/6445147
Мирзиёев Ш. (2023) Президент Республики Узбекистан Шавкат Мирзиёев. Выступление на 25-й сессии Генеральной Ассамблеи Всемирной туристской организации. Народное слово, №219 (8520)17.10.2023г.
Мирзиёев Ш.М. (2021) Янги Ўзбекистон стратегияси [Матн] / Ш.М.Мирзиёев. – Тошкент: “O'zbekiston” нашриёти, с.176.
Норчаев А.Н., Раббимов Э.Т. Ахмедходжаев Р.Т. (2011) Экологик туризм. Ўқув қўлланма -Т.: ТДИУ. Тухлиев Н. (2006) Экологический туризм: сущность, тенденции и стратегия развития. –Т.: Государственное научное издательство «Ўзбекистон миллий энциклопедияси», – с.2 Хамидов О.Х. (2010) Ўзбекистоннинг экотуристик салоҳияти. “Фан нашриёти”. Ташкент.
Эштаев. А.А. (2010) Парадигма маркетинговых отношений на рынке туристических услуг. Научный журнал “Иқтисодиёт ва таълим”, №5, с.46 октябрь.
Yuklashlar
Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.