YANGI O'ZBEKISTONDA "YASHIL" TURIZM SALOHIYATINI RIVOJLANTIRISH

Mualliflar

Annotasiya

Ushbu ilmiy maqolada turizm industriyasining O‘zbekiston iqtisodiyotidagi ahamiyati ta’kidlangan, joriy tashabbuslar, hozirgi tendensiyalar, iqtisodiy ko‘rsatkichlar, shuningdek, yashil turizmni iqtisodiyotning yuqori rentabelli tarmog‘iga aylantirish, Yangi O‘zbekistonda yashil turizm salohiyatini rivojlantirish muammolarini muhokama qiladi.

Kalit so‘zlar:

turizm iqtisodiyoti iqtisodiy ko’rsatkichlar turizm xizmatlari yashil turizm turizm sanoati

Bibliografik manbalar

Абдуллаева М. (2022) Создание туристического бренда Узбекистана: возможности и вызовы. Cabar.asia. Ташкент.

Аблаизов А.А. (2019) Проблемы организации и развития экотуризма в Узбекистане. Самаркандский институт экономики и сервиса. Физическая культура. Спорт. Туризм. Двигательная рекреация. Т.4, №4.

Абриев З.С. (2022) Развитие социально-экономического потенциала туризма в Узбекистане в условиях пандемии COVID-19: перспективы на будущее через призму настоящего // Экономика, предпринимательство и право. – Том 12. – № 4. – doi:10.18334/epp. 12.4.114360

Ата-Мирзаев О. Тухлиев Н. (2009) Узбекистан природа население экономика “O'zbekiston milliy ensiklopediyasi” Ташкент. С.36

Конституция РУз, (2023) Конституция Республики Узбекистан, Глава ХII, статья 68, 01.05.2023г. lex.uz [Электронный ресурс] URL: https://lex.uz/docs/6445147

Мирзиёев Ш. (2023) Президент Республики Узбекистан Шавкат Мирзиёев. Выступление на 25-й сессии Генеральной Ассамблеи Всемирной туристской организации. Народное слово, №219 (8520)17.10.2023г.

Мирзиёев Ш.М. (2021) Янги Ўзбекистон стратегияси [Матн] / Ш.М.Мирзиёев. – Тошкент: “O'zbekiston” нашриёти, с.176.

Норчаев А.Н., Раббимов Э.Т. Ахмедходжаев Р.Т. (2011) Экологик туризм. Ўқув қўлланма -Т.: ТДИУ. Тухлиев Н. (2006) Экологический туризм: сущность, тенденции и стратегия развития. –Т.: Государственное научное издательство «Ўзбекистон миллий энциклопедияси», – с.2 Хамидов О.Х. (2010) Ўзбекистоннинг экотуристик салоҳияти. “Фан нашриёти”. Ташкент.

Эштаев. А.А. (2010) Парадигма маркетинговых отношений на рынке туристических услуг. Научный журнал “Иқтисодиёт ва таълим”, №5, с.46 октябрь.

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

YANGI O’ZBEKISTONDA "YASHIL" TURIZM SALOHIYATINI RIVOJLANTIRISH. (2023). Iqtisodiy Taraqqiyot Va Tahlil, 1(8), 146-154. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2023-vol1-iss8-pp146-154