OLIY TA’LIM MUASSASALARIDA TA’LIM SIFATINING AYRIM MASALALARI

Mualliflar

Annotasiya

Mazkur maqolada ta’lim sifatini oshirishda respublikamizda olib borilayotgan islohotlar, o’quv jarayonini davr talablariga mos holda tashkil etish, malakali kadrlarni tayyorlashda oliy ta’lim muassasalarining o’rni, talabalar salohiyati, professor-o’qituvchilarning kompitentligi va ta’lim jarayonida xorij tajribasining ahamiyati kabi masalalar o’rganilgan.

Kalit so‘zlar:

oliy ta’lim ta’lim sifati talaba professor-o’qituvchi nazariya va amaliyot

Bibliografik manbalar

Campbell C., Rozsnyai C. (2002) Benchmarking for Higher Education Programmes. –Bucharest: UNESCO-CEPES,. –p.223.

Вахабов, А., & Хўжаханов, М. (2023). “ОЛИЙ ТАЪЛИМ СИФАТИ” ИЛМИЙ КАТЕГОРИЯСИ ВА ИЖТИМОИЙ-ИҚТИСОДИЙ МОҲИЯТИ. Iqtisodiyot Va taʼlim, 24(2), 335–341. https://doi.org/10.55439/ECED/vol gygyytttyy24_iss2/a10

Дронишинец Н.П. (2002) Проблемы управления системой высшего образования в Японии // Университетское управление. - 1. - С. 70-79.

Каримов А.А., Перегудов Л.В. (2003) Основы системы мониторинга и управления качеством высшего образования. –Т.

Қонун (2020) Ўзбекистон Республикасининг ―Таълим тўғрисидаги ЎРҚ-637-сонли Қонуни. https://lex.uz/docs/5013007

Перегудов Л.В., Саидов М.Х. (2002) Олий таълим менежменти ва иқтисодиёти: Ўқув қўлланма. - Т.: Молия, -184 б

Поташника М.М., Лазарева B.C. (2015) Управление развитием школы: пособие для руководителей образовательных учреждений./–М.: Новая школа.

Фармон (2019) Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 октябрдаги “Ўзбекистон Республикаси олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги ПФ-5847-сонли Фармони. https://lex.uz/docs/4545884

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

OLIY TA’LIM MUASSASALARIDA TA’LIM SIFATINING AYRIM MASALALARI. (2023). Iqtisodiy Taraqqiyot Va Tahlil, 1(7), 55-58. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2023-vol1-iss7-pp55-58