FORMATION OF A DIGITAL MARKETING SYSTEM IN SMALL BUSINESSES
Abstract
The article examines the role of digital marketing in small business and entrepreneurship, and examines the factors contributing to the development of small businesses.
Keywords:
digital transformation business development small businessReferences
Berman S.J. (2012) Digital transformation: Opportunities to create new business models. Strategy and Leadership. Vol. 40. No. 2. р. 16
Kim, J. B., Albuquerque, P., Bronnenberg, B. J. (2010) Online demand under limited consumer search/Marketing Science. I. 29(6). P. 1 001
Richard Cantillon, (2015) Essai sur la Nature du Commerce en Général (French and English) ttp://oll.libertyfund.org/titles/cantillon-essai-sur-la-nature-du-commerce-en-general--7
Абдурашидов, Ж. Ф., Толибов И.Ш. (2019) К проблеме формирования цифровой экономики в Узбекистане // Молодой ученый. № 29 (267). — с. 42
Багиев Г.Л., Яненко М.Б., Яненко М.Е. (2017) К вопросу формирования и совершенствования цифровой платформы организации и управления маркетинговой деятельностью фирмы: проблемы и задачи//Проблемы современной экономики. №2 (62) с.127
Коданева К.С. (2021) Проблема малого и среднего бизнеса при переходе к цифровизации//Экономика и бизнес. Теория и практика. №4-1 (74) с.187
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.