FORMATION OF A DIGITAL MARKETING SYSTEM IN SMALL BUSINESSES

Authors

Abstract

The article examines the role of digital marketing in small business and entrepreneurship, and examines the factors contributing to the development of small businesses.

Keywords:

digital transformation business development small business

References

Berman S.J. (2012) Digital transformation: Opportunities to create new business models. Strategy and Leadership. Vol. 40. No. 2. р. 16

Kim, J. B., Albuquerque, P., Bronnenberg, B. J. (2010) Online demand under limited consumer search/Marketing Science. I. 29(6). P. 1 001

Richard Cantillon, (2015) Essai sur la Nature du Commerce en Général (French and English) ttp://oll.libertyfund.org/titles/cantillon-essai-sur-la-nature-du-commerce-en-general--7

Абдурашидов, Ж. Ф., Толибов И.Ш. (2019) К проблеме формирования цифровой экономики в Узбекистане // Молодой ученый. № 29 (267). — с. 42

Багиев Г.Л., Яненко М.Б., Яненко М.Е. (2017) К вопросу формирования и совершенствования цифровой платформы организации и управления маркетинговой деятельностью фирмы: проблемы и задачи//Проблемы современной экономики. №2 (62) с.127

Коданева К.С. (2021) Проблема малого и среднего бизнеса при переходе к цифровизации//Экономика и бизнес. Теория и практика. №4-1 (74) с.187

Downloads

Published

How to Cite

FORMATION OF A DIGITAL MARKETING SYSTEM IN SMALL BUSINESSES. (2024). Economic Development and Analysis, 2(7), 330-335. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss7-pp330-335