FORMATION OF A DIGITAL MARKETING SYSTEM IN SMALL BUSINESSES
DOI:
https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss7-pp330-335Abstract
The article examines the role of digital marketing in small business and entrepreneurship, and examines the factors contributing to the development of small businesses.
Keywords:
digital transformation business development small businessReferences
Berman S.J. (2012) Digital transformation: Opportunities to create new business models. Strategy and Leadership. Vol. 40. No. 2. р. 16
Kim, J. B., Albuquerque, P., Bronnenberg, B. J. (2010) Online demand under limited consumer search/Marketing Science. I. 29(6). P. 1 001
Richard Cantillon, (2015) Essai sur la Nature du Commerce en Général (French and English) ttp://oll.libertyfund.org/titles/cantillon-essai-sur-la-nature-du-commerce-en-general--7
Абдурашидов, Ж. Ф., Толибов И.Ш. (2019) К проблеме формирования цифровой экономики в Узбекистане // Молодой ученый. № 29 (267). — с. 42
Багиев Г.Л., Яненко М.Б., Яненко М.Е. (2017) К вопросу формирования и совершенствования цифровой платформы организации и управления маркетинговой деятельностью фирмы: проблемы и задачи//Проблемы современной экономики. №2 (62) с.127
Коданева К.С. (2021) Проблема малого и среднего бизнеса при переходе к цифровизации//Экономика и бизнес. Теория и практика. №4-1 (74) с.187
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.