RAQAMLI IQTISODIYOT VA TIBBIY XIZMATLAR MARKETINGIDA RAQAMLI BIZNESDAN FOYDALANISHNING ASOSIY YO‘NALISHLARI

Mualliflar

Annotasiya

Maqolada raqamli iqtisodiyot va tibbiy xizmatlar marketingida raqamli biznesdan foydalanishning asosiy yo‘nalishlari keltirilgan. Raqamli iqtisodiyot, tibbiy xizmatlar marketingida sog‘liqni saqlash tizimi, xususan meditsina xizmatlari bozorida raqobat kurashini ta’minlash orqali meditsina xizmati sifatini oshirish maqsadida mijoz (bemor)larni o‘rganish tendensiyalariga bag‘ishlangan bo‘lib, unda har bir tendensiya bo‘yicha tahlilni o‘tkazishda qo‘llanilishi mumkin bo‘lgan usullar keltirilgan.

Kalit so‘zlar:

raqamli iqtisodiyot tibbiyot xizmatlari raqamli biznes sog‘liqni saqlash tibbiyot tizimi marketing “mijoz yo‘li” patsentning “moyilligi” “real klinik tajriba” “bemorning istiqboli” NPS va CSI indekslari TDABS raqamli texnologiyalar samaradorlik

Bibliografik manbalar

ta’minoti xizmatlarini ko‘rsatish holati va istiqbollari // “Iqtisodiyot va innovatsion texnologiyalar” ilmiy elektron jurnali. № 6, noyabr-dekabr.

Dadaxodjaeva M.E. (2016) Xorijiy davlatlarda sog‘liqni saqlashni boshqarishning turli modellariga tavsif va xalqaro amaliyot // “Iqtisodiyot va innovatsion texnologiyalar” ilmiy elektron jurnali. № 4, iyul-avgust.

Ivanov, A.V. (2021) Registers as the basis for data collection and evidence building. RealWorld Data & Evidence.

Lukina, Yu.V. et al. (2017) Treatment adherence: modern view on a well known issue. Cardiovascular Therapy and Prevention.

Parpieva M.M. (2024b) International scientific journal “Interpretation and researches” Volume 2 issue 9 (31) | ISSN: 2181-4163 | Impact Factor: 8.2. «Глобальные экономические проблемы, преимущества перехода к цифровой экономике».

Parpieva. M.M. (2024a)“ INTERNATIONAL SCIENTIFIC JOURNAL SCIENCE SHINE Issue XVI”. 25. 05. 2024 « Priority directions of the development of the digital economy in uzbekistan ».

Parpiyeva. M.M. (2023a) “RAQAMLI IQTISODIYOT” ILMIY-ELEKTRON JURNALI | 4 -SON WWW.INFOCOM.UZ «Raqamli iqtisodiyot va biznesda raqamli texnologiyalardan foydalanishning samaradorligi».

Parpiyeva. M.M. (2023b)“RAQAMLI IQTISODIYOT” ILMIY-ELEKTRON JURNALI | 5 -SON WWW.INFOCOM.UZ «O‘zbekistonda raqamli iqtisodiyotni rivojlantirishning ustuvor yo‘nalishlari» .

Porter M., (2006) Teisberg E. Redefining Health Care: Creating Value Based Competition on Results. Harvard Business School Press.

Qaror (2023) O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 28.1.2023 yilidagi PQ-415-son qarori// https://lex.uz/uz/docs/-6719038.

Raxmanov D.X. (2012) O‘zbekiston Respublikasida sog‘liqni saqlash muassasalarini moliyalashtirishning ustuvor yo‘nalishlari // “Iqtisodiyot va innovatsion texnologiyalar” ilmiy elektron jurnali. № 3, mart.

Sulaymonov. M. (2023) O‘zbekistonda fanlararo innovatsiyalar va 18-son ilmiy tadqiqotlar jurnali. «Raqamli tibbiyot».

Uljaevna. M.N. (n.d.) Journal of marketing, business and management (jmbm) “Meditsina xizmatlari bozorida mijoz (bemor)larning qimmatdorligini O‘rganish tendensiyalari”.

Zuenkova, Yu.A. (2021) The struggle for patients and severe competition for culpulsory health care. Vestnik MIRBIS.

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

RAQAMLI IQTISODIYOT VA TIBBIY XIZMATLAR MARKETINGIDA RAQAMLI BIZNESDAN FOYDALANISHNING ASOSIY YO‘NALISHLARI. (2025). Iqtisodiy Taraqqiyot Va Tahlil, 3(1), 91-99. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2025-vol3-iss1-pp91-99