LEGAL AND INSTITUTIONAL FRAMEWORK FOR SMALL BUSINESS DEVELOPMENT
Abstract
The legal and institutional foundations of small business development are critical for fostering entrepreneurship and economic growth. This topic explores the regulatory frameworks, property rights, and policy mechanisms that enable small enterprises to thrive, emphasizing the role of institutions in providing access to finance, market entry, and dispute resolution. Understanding these foundations helps identify strategies to reduce barriers, enhance innovation, and promote sustainable business ecosystems.
Keywords:
small business entrepreneurship production innovation development economy incomeReferences
Абдуллаев А, Муфтайдинов Қ, Айбешов X. (2003) Кичик бизнесни бошқариш. Дарслик. –Т., «Молия» нашриёти, 192 б.
Арипов О.А. (2019) Кичик бизнес ва хусусий тадбиркорликни ривожлантириш ҳамда ишбилармонлик муҳитини яратиш. “Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар” илмий электрон журнали. № 2, март-апрель.
Болтаев Ш.Ш, Рахматов А.А. (2019) Тадбиркорликни инновацион ривожлантиришнинг айрим жиҳатлари. “Халқаро молия ва ҳисоб” илмий электрон журнали. № 5, октябрь.
Қарор (2017) Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2017 йил 16 октябрдаги “Ёшлар тадбиркорлик кластерларини ташкил этишга доир ташкилий чора-тадбирлар тўғрисида”ги 834-сонли Қарори.
Қарор (2018) Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2018 йил 7 июндаги ““Ҳар бир оила – тадбиркор” дастурини амалга ошириш тўғрисида”ги ПҚ-3777-сонли Қарори.
Смит А. (1776) Исследование о природе и причинах богатство народов (Книга1-III). - М.:”Наука”,192. -С. 174, 176.
Сэй Ж.Б. (1980) Трактат и политической экономии. – М.: Экономика. –С. 17.
Фармон (2017) Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 17 январдаги “2017 — 2021 йилларда Ўзбекистон Республикасини ривожлантиришнинг бешта устувор йўналиши бўйича ҳаракатлар стратегиясини «Фаол инвестициялар ва ижтимоий ривожланиш йили»да амалга оширишга оид давлат дастури тўғрисида”ги ПФ-5635-сон Фармони.
Фармон (2022) Ўзбекистон Республикаси Президентининг“2022-20226 йилларга мўлжалланган Янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида”ги ПФ-60-сон Фармони.
Шарипов Қ.Б. (2020) Кичик тадбиркорлик фаолиятида тармоқ бўйича ихтисослашув жараёнларини такомиллаштириш. Иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун тақдим этилган диссертация автореферати. Т.:61 б.
Шпалтаков В.П. (2017) Шумпетер о проблемах инновационного развития // Инновационная экономика и общество. № 2. С. 25–34.
Эргашходжаева Ш.Д. (2014) Инновацион маркетинг. Дарслик.–Т.: ТДИУ, Иқтисодиёт,–178 бет.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.