OʻZBEKISTONDA OLIY TAʼLIM MUASSASALARINI SUBSIDIYALASH AMALIYOTI: UNIVERSITETLARNI VA TALABALARNI SUBSIDIYALASHNING ASOSIY XUSUSIYATLARI
Annotasiya
Davlat moliyasida oliy taʼlim muassasalarini subsidiyalash jarayoni yoʻnalishlari universitetlar va talabalarga nisbatan qanday shaklda tashkil etilishi koʻpgina tadqiqotlar asosida oʻrganilgan. Ushbu tadqiqotda mamlakatimizda oliy taʼlimni subsidiyalashni tashkil etishda soʻnggi yillarda OTMlar va talabalarga nisbatan asosiy tendensiyalar tahlil qilingan. Subsidiyalashning asosiy yoʻnalishlari xususiyatlari va jihatlari borasidagi oʻzgarishlar borasida xulosalar olingan hamda takliflar shakllantirilgan.
Kalit so‘zlar:
oliy taʼlim muassasalari OTMlarni subsidiyalash oliy taʼlimga sarflar davlat byudjeti xarajatlari taʼlim kreditini moliyalashtirish jamgʻarmasiBibliografik manbalar
Edu.uz. (2023). O‘zbekiston Respublikasi Oliy ta’lim, fan va innovatsiyalar vazirligi. [online] Available at: http://www.edu.uz.
mf.uz (2023). Iqtisodiyot va moliya vazirligi. [online] undefined. Available at: http://www.mf.uz.
Tilak J. B. G. (2004) Public subsidies in education in India //Economic and Political Weekly. С. 343-359.
Tilak J. B. G. (2008) Higher education: A public good or a commodity for trade? Commitment to higher education or commitment of higher education to trade //Prospects.– Т. 38. – С. 449-466.
Winter S., Pfitztner A. (2013) Externalities and subsidization of higher education.
World Bank. (n.d.). World Bank Group - International Development, Poverty, & Sustainability. [online] Available at: http://www.worldbank.org.
Бюджет (2024) Фуқаролар учун бюджет 2025 лойиҳа.
Татарникова А. А. (2006) Механизм введения целевых образовательных субсидий в рамках бюджетного финансирования государственных вузов //Вестник Томского государственного педагогического университета.– №. 12. – С. 48-52.
Yuklashlar
Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.