BOZOR IQTISODIYOTI SHAROITIDA OZIQ-OVQAT SANOATI KORXONALARINING RAQOBATBARDOSHLIGINI BOSHQARISH ISTIQBOLLARI
DOI:
https://doi.org/10.60078/2992-877X-2025-vol3-iss10-pp239-244Annotasiya
Mazkur maqolada bozor iqtisodiyoti sharoitida oziq-ovqat sanoati korxonalarining raqobatbardoshligini ta’minlash va uni samarali boshqarishning dolzarb masalalari yoritilgan. Unda iqtisodiy islohotlar jarayonida korxonalarning innovatsion rivojlanishi, ishlab chiqarish samaradorligini oshirish, marketing strategiyalarini takomillashtirish hamda zamonaviy boshqaruv mexanizmlarini joriy etish zarurati tahlil qilingan. Shuningdek, raqobat muhitini rivojlantirish, eksport salohiyatini oshirish va ichki bozorni barqaror oziq-ovqat mahsulotlari bilan ta’minlash orqali sanoat korxonalarining barqaror iqtisodiy o‘sishiga erishish istiqbollari ko‘rsatib o‘tilgan. Tadqiqot natijalari raqobatbardoshlikni boshqarishning strategik yo‘nalishlarini belgilash va oziq-ovqat sanoati korxonalarining iqtisodiy barqarorligini mustahkamlashda amaliy ahamiyat kasb etadi.
Kalit so‘zlar:
bozor iqtisodiyoti oziq-ovqat sanoati raqobatbardoshlik boshqaruv innovatsiyalar samaradorlikBibliografik manbalar
Drucker, P.F. (1999). “Management Challenges for the 21st Century.” New York: HarperBusiness.
Enright, M.J. (2001). “Regional Clusters: What We Know and What We Should Know.” Harvard Business School Working Paper.
G‘ulomov, S. S. (2017). “Raqamli iqtisodiyot sharoitida innovatsion boshqaruv va raqobatbardoshlik.” Toshkent: Iqtisodiyot nashriyoti.
Jo‘rayev, M. T. (2021). “Oziq-ovqat sanoati korxonalarining raqobatbardoshligini boshqarishda klaster yondashuvi.” Toshkent: TDIU ilmiy jurnali, №4.
Kotler, P., Keller, K. L. (2003). “Marketing Management.” 11th Edition, Prentice Hall.
Porter, M.E. (1985). “Competitive Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance.” New York: Free Press.
Xudoyqulov, D. Sh. (2020). “O‘zbekiston oziq-ovqat sanoati korxonalarining raqobatbardoshligini boshqarish mexanizmlarini takomillashtirish yo‘llari.” — Toshkent: TDIU ilmiy axborotlari, №3.
Ziyavitdinova N.M. Oziq-ovqat sanoati korxonalari faoliyatin iqtisodiy samaradorligini oshirish. Diss. i.f.n. Bux oz.ov YeSTI 155 b. B. – 2006.
Сухарев, А. Н. (2012). “Конкурентоспособность предприятий: экономическая оценка и пути повышения.” Москва: Финансы и статистика
Yuklashlar
Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.









