KOMPANIYALARNING HR BRENDINI SHAKLLANTIRISH OMILLARI
Abstract
Maqolada HR brendingni rivojlanishda zamonaviy trendlar va ta`sir etuvchi omillar, keltirilgan tadqiqotlarda HR brendingi rivojlantirish omillari, tashkilotaning ijobiy imidjini shakllantirish usullari, tashkilotni strategik boshqarish bo'yicha chora-tadbirlar tizimi, korhonada HR brendingi samaradorlini baholash uslublari va boshqa bir qator jihatlari ko‘rib chiqilgan va tahlillar keltirilgan. Maqola doirasida HR brendi tushunchasi mohiyatini aniqlash, tashkilotlarning brendlash jarayonining asosiy bosqichlarini ko'rib chiqish, HR brendi tomonidan taqdim etiladigan imtiyozlarni belgilash va tasniflash orqali tashkilot imidjini rivojlantirish,HR brendini baholashga mavjud yondashuvlarni tahlil qilish va tashkilot iqtisodiy samaradorligini baholash tizimmini tuzish b`oyicha xorijiy mutahassislar tavsiyalari bayon etilgan
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.