ELEKTRON TIJORATNING YOSH AVLODLARGA MOSLASHUVI

Mualliflar

DOI:

https://doi.org/10.60078/2992-877X-2025-vol3-iss3-pp35-40

Annotasiya

Elektron tijoratda kompaniyalar va sotuvchilar qaysi avlodlarga moslashishi kerak? Raqamli texnologiyalarning tez rivojlanishi va isteʼmolchilarning odatlari oʻzgarib borayotgan hozirgi davrda bu savol juda dolzarb. Jamiyatni turli avlodlarga ajratish bizga bir xil tarixiy davrda tugʻilgan odamlarni yaxshiroq tushunishga yordam beradi. Shuningdek, ularning madaniy va ijtimoiy xulq-atvor modellarini aniqlashga imkon beradi. Texnologiyalar asrida ayniqsa Y, Z va Alfa avlodlariga katta eʼtibor qaratilmoqda. Ular “raqamli mahalliy” hisoblanib, bozorga tobora katta taʼsir koʻrsatmoqda. Bu isteʼmolchilar guruhlari oʻziga xos qadriyatlar, tushunchalar va turmush tarzi bilan ajralib turadi, shuning uchun ular elektron tijorat uchun juda muhim. Ushbu maqolaning maqsadi kompaniyalar ushbu avlodlar bilan samarali muloqot qilish uchun qanday strategiyalarni qoʻllashi mumkinligini koʻrib chiqishdir.

Kalit so‘zlar:

e-commerce Z avlodi Alfa avlodi marketing strategiyalari texnologiya raqamli rivojlanish Uzum Market

Bibliografik manbalar

Barclays (2013) Доклад «A Summary of Talking About My Generation: Exploring the Benefits Engagement Challenge» представляет обзор того, как привлечь внимание разных поколений на рабочем месте и связанные с этим преимущества.

Étienne, J., et al., (2008) Книга "Dicionário de Sociologia" была издана издательством Plátano Editora.

Groove Technology - Software Outsourcing Simplified. (2024). How To Avoid The Most Common ECommerce Risks. [online] Available at: https://groovetechnology.com/blog/software-development/the-most-common-ecommerce-risks/.

Niranjanamurthy, M., Kavyashree, N., Jagannath, S., & Chahar, D. (2013). Elektron tijorat va M-tijorat: Afzalliklar, Cheklovlar va Xavfsizlik Muammolari. International Journal of Книга "Dicionário de Sociologia" в авторстве Étienne, J., Roux, J.-P., Noreck, J.-P., и Bloess, F. (2008) была издана издательством Plátano Editora.

Uzum.com. (2024). Экосистема Uzum подводит итоги 9 месяцев 2024 года - News - Uzum. [online] Available at: https://uzum.com/ru/press-center/news-and-press-releases/uzum-presents-q3-24-and-9m-24-operating-and-financial-results-and-provides-net-income-guidance-for-the-full-year-2024/.

Вискайя-Морено, М. Ф. и Перес-Канаверас, Р. М. (2020) Статья «Социальные медиа, используемые и методы преподавания, предпочтительные студентами поколения Z в клинической среде обучения по уходу: Кросс-секционное исследование» была опубликована в журнале International Journal of Environmental Research and Public Health, 17(21), 8267, 9 ноября.

Каваньаро, Э., Стаффьери, С. и Постма, А. (2018) Статья «Понимание туристического опыта миллениалов: Ценности и смысл путешествий как ключ к определению целевых кластеров для молодежного (устойчивого) туризма» была опубликована в журнале Journal of Tourism Futures, 4(1), стр. 31–42.

Силва Т. Р. (2017) Статья "Os Jovens da Geração Z e o Consumo: Os Outros e o Eu na Formação das Perceções Sobre a Marca" была представлена в Университете до Минью.

Чаней, Д., Тузани, М. и Бен Слимани, К. (2017) Статья «Маркетинг для (новых) поколений: Обзор и перспективы» была опубликована в журнале Journal of Strategic Marketing.

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Abduxakimov, A., Chinorova , S., Salayeva , U., & Muminov , I. (2025). ELEKTRON TIJORATNING YOSH AVLODLARGA MOSLASHUVI . In Iqtisodiy taraqqiyot va tahlil. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2025-vol3-iss3-pp35-40