КАЧЕСТВО В ОБЕСПЕЧЕНИИ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ СИСТЕМЫ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ

Авторы

Аннотация

В данной статье необходимо адаптировать услуги высшего образования к мировым стандартам, чтобы молодое поколение, которое обеспечит развитие страны и ее будущее, выросло здоровым, всесторонне развитым и знающим. По этой причине, в целях дальнейшего повышения масштабов и эффективности проводимых реформ, учитывая, что потребность в нашей молодежи, которая повзрослела, в современных знаниях и навыках возрастает с каждым днем, особое внимание уделяется применению профессиональный и образовательный опыт развитых стран в системе образования нашей страны, а также предложения и рекомендации.

Ключевые слова:

высшее образование система образования молодое поколение конкурентная среда качество образования современные знания опыт критерий качества

Библиографические ссылки

data.worldbank.org. (n.d.). Indicators | Data. [online] Available at: http://data.worldbank.org/indicator.

Emerson Wagner Mainardes, João M. Ferreira. (2011) Creating a competitive advantage in Higher Education Institutions: proposal and test of a conceptual model. Int. J. Management in Education, Vol. 5, Nos. 2/3.

Giorgia Miotto, Cristina Del-Castillo-Feito, Alicia Blanco-González, (2020) Reputation and legitimacy: Key factors for Higher Education Institutions’ sustained competitive advantage, Journal of Business Research, Volume 112, Pages 342-353, ISSN 0148-2963, https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2019.11.076.

Mazzarol, Tim, and Geoffrey Norman Soutar. (1999) “Sustainable Competitive Advantage for Educational Institutions: a Suggested Model.” International Journal of Educational Management 13.6 287–300. Web.

Report (2014) Report to the European Commission on New modes of learning and teaching in higher education, October 2014.

Ахунова Г.Н (2005) Ўзбекистонда таълим хизматлари маркетинги муаммолари. Монография. – Т.: Иқтисод-Молия.

Дихтль Е., Хершген Х. (1996) Практический маркетинг. -М.: Высшая школа. ИНФРА М, с.21. 3.

Каҳҳоров О. (2019) Олий таълим муассасалари маркетинг фаолияти самарадорлигини бошқариш. “Iqtisodiyot va innovatsion texnologiyalar” ilmiy elektron jurnali. № 6, noyabr-dekabr.

Қарор (2018) Ўзбекистон Республикаси Президентининг Олий таълим муассасаларида таълим сифатини ошириш ва уларнинг мамлакатда амалга оширилаётган кенг қамровли ислоҳотларда фаол иштирокини таъминлаш бўйича қўшимча чора-тадбирлар тўғрисидаги қарори. № ПҚ-3775. 05.06.2018 й.

Қонун (2020) Ўзбекистон Республикасининг “Таълим тўғрисида”ги Қонуни. 23 сентябрь 2020 йил. Кадрлар тайёрлаш миллий дастури. 13-бет.

Мирзиёев Ш.М. (2016) Тадбиркорлар ва ишбилармонлар ҳаракати – Ўзбекистон Либерал-демократик партиясининг VIII съездидаги маърузаси. 21 октябр, 2016 йил. "Халқ сўзи", 2016 йил 22 октябр.

Саъдуллаева Г.С. (2021) Олий таълим хизматлари бозорини ривожлантиришнинг маркетинг стратегияси. 08.00.11 – Маркетинг, 08.00.05 – Хизмат кўрсатиш тармоқлари иқтисодиёти. Иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация автореферати. -Тошкент, ТДИУ.

Фармон (2019) Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 октябрдаги “Олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги ПФ-5847-сонли Фармони.

Опубликован

Как цитировать

КАЧЕСТВО В ОБЕСПЕЧЕНИИ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ СИСТЕМЫ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ. (2024). Экономическое развитие и анализ, 2(12), 427-434. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss12-pp427-434