Ushbu maqolada elektron savdo tizimida elektron savdo maydonchalarining marketing faoliyatining ilmiy-uslubiy asoslari o‘rganilgan. Tadqiqotda bozor tendensiyalari, raqobat muhiti va zamonaviy raqamli marketing instrumentlarining ahamiyati tahlil qilingan. Shuningdek, elektron savdo maydonchalarining samaradorligini oshirish uchun yangi yondashuvlar taklif etilgan. Natijada samarali marketing strategiyasini ishlab chiqish bo‘yicha tavsiyalar berilgan.
Ushbu maqolada xalqaro savdoning mamlakat iqtisodiyotiga tutgan o’rni va ahamiyati, xalqaro savdoda elektron tijoratni joriy etish istiqbollari, elektron tijoratni jariy etishdagi muammolar, imkoniyatlar, bu borada xorijiy olimlarning ilmiy-nazariy va amaliy qarashlari, tahlil qilingan. Xalqaro savdoda elektron tijoratni joriy etishdagi muammolarga tegishli tartibda xulosa va takliflar keltirib o’tilgan
Maqolada chakana savdo korxonalari faoliyati, ularga ta’sir qiluvchi omillar tahlili, chakaa savdoni rivojlantirish bo‘yicha olimlarning ilmiy-nazariy yondashuvlari, chakana savdoni rivojlantirishda xorijiy tashkilotlarning tahlillari o‘rganilgan. Chakana savdo tashkilotlarining marketing tadqiqotlari olib borildi.