Maqolada raqamli iqtisodiyotni rivojlantirish sharoitida savdo xizmatlari ko‘rsatishning barcha biznes jarayonlarini raqamlashtirish, mijozlarning yangicha iste’mol xulq-atvori va taomillarini shakllantirishda bozor subyektlarining yangi formatiga asoslangan raqamli o‘zaro munosabatlar muhitini shakllantirish, an’anaviy biznes modelini omnikanalli shaklga o‘zgartirish va yangi raqamli vositalar, texnologiyalar, bilim, malaka va o‘quvlar, resurslar hamda infratuzilmani shakllantirish imkonini beruvchi savdo xizmatlari raqobatbardoshligini oshirishning raqamli biznes-modelini ishlab chiqish taklif qilingan.
Istе’mоlchilаrning хulq-аtvоr mоdеlini tаhlil qilishdа iqtisоdiy, psiхоlоgik vа mаrkеting yоndаshuvlаrini о’rgаnish judа dоlzаrb hisоblаnаdi, bu еsа istе’mоlchi tаnlоvini tushuntirish vа bаshоrаt qilish uchun ulаrni qо’llаshning ruхsаt еtilgаn sоhаlаri vа chеgаrаlаrini tushunishgа imkоn bеrаdi. Ushbu mаqоlаdа istе’mоlchi хulq-аtvоrining nаzаriyаlаrining еvоlyusiyаsi vа rivоjlаnish bоsqichlаri yоritilgаn.
Maqolada chakana savdo korxonalari faoliyati, ularga ta’sir qiluvchi omillar tahlili, chakaa savdoni rivojlantirish bo‘yicha olimlarning ilmiy-nazariy yondashuvlari, chakana savdoni rivojlantirishda xorijiy tashkilotlarning tahlillari o‘rganilgan. Chakana savdo tashkilotlarining marketing tadqiqotlari olib borildi.