РАҚОБАТБАРДОШЛИКНИ ТАЪМИНЛАШ ШАРОИТИДА САВДОНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ НАЗАРИЙ ЖИҲАТЛАРИ
DOI:
https://doi.org/10.60078/3060-4842-2025-vol2-iss2-pp664-669Annotasiya
Ушбу мақола савдо хизматлари тизимини ривожлантиришнинг моҳияти ва зарурияти, савдо хизматларини ривожлантиришнинг ташкилий-иқтисодий механизмларини такомиллаштириш, савдо корхоналарининг стратегик рақобатбардошлигини таъминлаш ва рақобат стратегияларини шакллантиришнинг назарий ва услубий жиҳатларини ишлаб чиқиш, савдода хизмат кўрсатиш соҳасини яхшилаш йўлларини таклиф қилиш ва савдода хизматлар соҳасининг хусусиятларини ҳисобга олиш масалаларига бағишланган.
Kalit so‘zlar:
иқтисодиёт бозор иқтисодиёти модернизациялаш рақобатбардошлик хизмат кўрсатиш савдо хизматлари савдо корхоналари эркин савдоBibliografik manbalar
Абдукаримов Б.А. (2007) Ички савдо иқтисодиёти. Дарслик. 2 қисмда. -Т “Фан ва технология”. - 387 с.
Иватов И. (2004) Савдода маркетинг фаолияти. Монография. -Т.: ТГЭУ, -104 с.
Котлер Ф. (1990) Основи маркетинга. -М.: Экономика, -645 с.
Макконелл К.Р. ва Брю С.Л. (1992) Экономикс: принсипи, проблеми и политика. –М.: Республика.
Мирзаев Қ. (2020) Инновацион иқтисодиёт. Ўқув қўлланма, -Т.: “Инновацион ривожланиш матбаа уйи”.
Муҳаммедов М.М. и др. (1998) Экономика торговли. Самарқанд. с. 282;
Панкратова Ф.Г. Серегина Т.К. (2001) Коммерческая деятелност. –Москва, - 158 с.
Раиский К.А. (2003) Экономика организации(предприятия) Учеб / К.А. Раиский. 4-е издание, -1012 с.
Самуэльсон П. Экономика. В (1992) 2-х томах-М.: НПО “АЛТОН” ВНИСИ, 747 с.
Тухлиев Н. (1999) Бозорга ўтишнинг машаққатли йўли. - Тошкент: «Ўзбекистон».
Ушакова Н., Белфи А.Б. (2009) Социално-экономическая эффективность торговли: критерий и показателей.-М.:Высш. Школа, -125 с.
Фармон (2022) Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш.М.Мирзиёевнинг 2022 йил 28 январда ПФ-60-сон Фармони билан тасдиқланган “2022-2026 йилларга мўлжалланган Янги Ўзбекистоннинг Таррақиёт стратегияси”.
Yuklashlar
Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.