Maqolada restoran xizmatlari ko‘rsatishni raqamli transformatsiyalash, xizmat ko‘rsatishning natijador shakllarini qo‘llash negizida samarali rivojlanishini ta’minlovchi yangicha yondashuvlar va usullarni ishlab chiqish, ushbu jarayonga ta’sir ko‘rsatuvchi mavjud omillar xususiyatlari ko‘rib chiqilgan. Restoran xizmatlari sohasida raqamli transformatsiyalashuvning mijozlarning hissiy qoniqqanlik darajasini oshirishga, yangi taomlarni tayyorlashda innovatsion texnologiyalardan foydalanish asosida inson salomatligini ta’minlashga, servis muhiti va restoranning ichki landshaftini yaxshilash bo‘yicha muhim qarorlar qabul qilish qobiliyatini oshirishga imkon beradigan boshqaruv, servis, texnik-texnologik va taom tayyorlash texnologiyasiga oid jihatlari yoritib berilgan.
Maqolada restoran xizmatlarining iste’mol qimmatdorligini belgilovchi moddiy, funksional va hissiy omillarning naflilik darajasini ekspert usulda baholash taklif qilingan. Naflilik darajasining kutilayotgan va amaldagi qiymati o‘rtasidagi tafovutga ko‘ra qimmatdorlik darajasiga baho berilgan. Restoran turiga bog‘liq holda iste’mol qimmatdorligi omillarining o‘zgarib borishi asoslab berilgan.