ТЎҚИМАЧИЛИК САНОАТИ КОРХОНАЛАРИ РИВОЖЛАНИШ МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСИНИ АМАЛГА ОШИРИШНИНГ ИҚТИСОДИЙ МЕХАНИЗМЛАРИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ
Annotasiya
Ушбу мақолада бозор ўзгаришларига мосланувчан тўқимачилик
саноати корхоналари ривожланиш маркетинг стратегиясини амалга оширишнинг
иқтисодий механизмларини такомиллаштириш масаласи ўрганилган
Kalit so‘zlar:
саноат корхонаси маркетинг стратегия ривожланиш иқтисодий механизмBibliografik manbalar
Hoffer C.W. and Shendel D (2018). Strategy Formulation: Analytical Concepts. St. Paul, MN: West Publishing Company.
Shalender, K., Yadav, R.K. (2019). Strategic Flexibility, Manager Personality, and Firm Performance: The Case of Indian Automobile Industry // Global Journal of Flexible Systems Management. - № 20(1), с. 77-90.
Болтабоев М.Р. (2004). Тўқимачилик саноатида маркетинг стратегияси. Монография. – Т.: ФАН. – 223 б.
Котлер Ф. (2017) Основы маркетинга Филип Котлер и др. Гл. ред. С.Н. Тригуб; Пер. с англ. 7-е европ. изд. – М.[и др.]: «Вильямс». – 332 с.
Чулока А.И. (2010) Инновационный менеджмент: учебник / Под ред. Проф. А.И.Чулока. – М.: УРАО. – 534 с
Yuklashlar
Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.