НАТИЖАГА ЙЎНАЛТИРИЛГАН БЮДЖЕТЛАШТИРИШНИНГ БОШҚА УСУЛЛАРДАН АФЗАЛЛИКЛАРИ

Mualliflar

Annotasiya

Ушбу мақолада натижага йўналтирилган бюджетлаштиришнинг бошқа усуллардан афзалликлари ва бу усулни амалиётда қўллаш юзасидан тадқиқотлар олиб борилган. Натижага йўналтирилган бюджетлаштиришни жорий этиш алоҳида ҳолда эмас, балки давлат харажатларини бошқариш ислоҳоти контекстида ва ҳатто кенгроқ маънода давлат секторини ислоҳ қилиш, жумладан, давлат хизматини ислоҳ қилиш, институционал ислоҳот ва ўзгаришларни бошқариш контекстида кўрилиши кераклиги бўйича таклифлар шакллантирилган. Натижага йўналтирилган бюджетлаштириш режалаштирилган (амалга оширилган) бюджет харажатлари ва кутилаётган (эришилган) натижалар ўртасидаги ўзаро боғлиқликни акс эттирувчи бюджетни шакллантириш (ижро этиш) тизимини ифодалаши бўйича қарашлар тадқиқ этилган.

Kalit so‘zlar:

натижага йўналтирилган бюджетлаштириш бюджет лойиҳаси ресурслар бюджетни режалаштириш стратегик режалаштириш бюджет ижроси самарадорлик хабардорлик натижадорлик ҳисоботдорлик даромадлар харажатлар мақсадли дастурлар бюджетлараро трансфертлар

Bibliografik manbalar

Behn R.D (2001) Rethinking Democratic Accountability. Washington, DC: Brookings Institution Press, 317p.

Janet M. Kelly, William C. Rivenbark. (2010). Sep. 15th. Performance Budgeting for State and Local Government.

Lex.uz. (2020). 506-сон 24.08.2020. 2020-2024 йилларда Ўзбекистон Республикаси давлат молиясини бошқариш тизимини такомиллаштириш стратегиясини тасдиқлаш тўғрисида. [online] Available at: https://lex.uz/docs/4966572

Patricia W. Ingraham, Joyce G., (2003) Amy Kneedler Donahue. Taylor & Francis, 19 сент.. Всего страниц: 193

Ter-Minassian, T. (2016). Public Financial Management and Fiscal Transparency. International Monetary Fund (IMF).

Wildavsky, Aaron, and Caiden. (1988) The New Politics of the Budgetary Process. HarperCollins.

Карпова Д.П. (2015) Программно-целевой метод планирования и финансирования как инструмент повышения эффективности государственных расходов текст научной статьи по специальности «Экономика и экономические науки» //Журнал «Финансы и кредит».

Примова Н. (2024) Натижага йўналтирилган бюджетлаштиришнинг назарий асослари. “Moliy bozorini rivojlantirishning ustuvor yo‘nalishlari, zamonaviy tendensiyalari va istiqbollari” mavzusidagi III respublika ilmiy-amaliy konferensiyasi 29 март .

Фармон (2023) Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2023 йил 11 сентябрдаги “Ўзбекистон – 2030” стратегияси тўғрисида”ги ПФ-158-сон Фармони https://lex.uz/docs/4966572

Федулова С.Ф. (2010) Проблемы внедрения бюджетирования, ориентированного на результат/ С.Ф. Федулова// Вестник «Экономика и право».-№5.-С.24-28

Эльтекова, З. и др. (2007). Бюджетирование, ориентированное на результат, в сфере науки и инноваций. Управление наукой и наукометрия, (2), 374-383

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

НАТИЖАГА ЙЎНАЛТИРИЛГАН БЮДЖЕТЛАШТИРИШНИНГ БОШҚА УСУЛЛАРДАН АФЗАЛЛИКЛАРИ . (2025). Iqtisodiy Taraqqiyot Va Tahlil, 3(2), 329-339. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2025-vol3-iss2-pp329-339