МАРКЕТПЛЕЙС: ЭЛЕКТРОН ТИЖОРАТНИ РИВОЖЛАНТИРИШ МОДЕЛИ СИФАТИДА
DOI:
https://doi.org/10.60078/3060-4842-2025-vol2-iss2-pp612-620Annotasiya
Мақолада электрон тижоратни амалга оширишнинг замонавий шакли бўлган маркетплейслар таҳлили, уларнинг савдо ошишидаги роли, уларнинг ижобий ва салбий томонлари, уларнинг онлайн дўконлардан фарқлари ва ўзига хос хусусиятлари тўғрисида таҳлил олиб борилган.
Kalit so‘zlar:
электрон тижорат онлайн дўкон маркетплейс онлайн савдо рақамлаштириш логистика тўлов тизимлариBibliografik manbalar
Alt R. (2011) Twenty Years of Electronic Markets Research - Looking Backwards towards the Future / R. Alt, S. Klein. - DOI 10.1007/s12525-011-0057-z // Electronic Markets. - Vol. 21, no. 1. - P. 41–51.
Malone T.W. (1987) Electronic Markets and Electronic Hierarchies / T.W. Malone, J. Yates, R.I. Benjamin. - DOI 10.1145/214762.214766 // Communications of the ACM. - Vol. 30, no. 6. - P. 484–497.
Абдурахмонов И (2025) Суғурта соҳасининг тараққиётида манфаатдор томонлар ва уларнинг стратегияси. (2025). Ilgʻor Iqtisodiyot Va Pedagogik Texnologiyalar, 2(1), 440-447. https://doi.org/10.60078/3060-4842-2025-vol2-iss1-pp440-447.
Абдурахмонов, И. (2024). Неизвестные нам риски цифровой экономики. Экономическое развитие и анализ, 2(7), 230–239. извлечено от https://inlibrary.uz/index.php/eitt/article/view/48792.
Абдурахмонов, И. (2024). Страховой рынок: современное состояние и тенденции развитие. Экономическое развитие и анализ, 2(4), 309–319. извлечено от https://inlibrary.uz/index.php/eitt/article/view/48500.
Абдурахмонов, И. (2024). Суғурта соҳасини ривожлантириш истиқболлари. Nashrlar, 2(D), 12–15. https://doi.org/10.60078/2024-vol2-issD-pp12-15.
Абдурахмонов, И.Х. (2024). Суғурта соҳасининг самарадорлигини баҳолаш. TADQIQOTLAR. UZ, 37(6), 161-167.
Кордина И.В. (2021) Маркетплейс как бизнес-мо¬дель электронного посредничества / - DOI 10.17150/2500- 2759.2021.31(4).467-477 // Известия Байкальского государственного университета. – Т. 31, № 4. – С. 467–477.
Третьякова И. Н., Лазарев А. С., Щербаченко Е. Р. (2023) Маркетплейс как цифровая платформа продвижения продукта // Известия Юго-Западного государственного университета. Серия: Экономика. Социология. Менеджмент. Т. 13, № 6. С. 125‒136. https://doi.org/10.21869/2223-1552-2023-13-6-125-136.
Yuklashlar
Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.